tagga kungsberget flickor

nu är jag taggad till hundra... tusen... MILJARDER!
fasiken vad roligt det kommer bli imorgon
med tjejerna i backen!
har längtat så otroligt till detta.
och imorn händer det.
haha.
låter som om jag ska åka till månen.
närå.
men det är skitkul att åka skidor
och speciellt med flickorna!
har provat allt jag ska ha på mig
så det är klart.
fixat så jag får något i magen imorgon.
och så håller jag på tänker ut hur
jag ska få plats med allt i väskan...
det är ännu ett mysterium som inte är löst.
kamera ska nog med... sofie typ tvingar mig. haha
och så maten, extra tröja, vantar..
aja, blir nog bra det där :))


har bara hunnit hem och käkat
och pratat konstant med mamma.
hon är nog ganska trött på att höra mig nu
tror jag... men så är det att ha barn.
faktiskt.

imorgon bär det av till kungsberget
klockan nio med buss från skolan.
blir där från cirkus halvtio-tio till
tre.
sen stan, tåg hem och dööö en halvtimme
och kämpa sig ner på träning :))
men jag ska nog lyckas :'D

just nu vill jag inte säga något annat än att
jag vill att det ska bli ONSDAAAG!

puss på imorgon och på tjejerna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0