stunder av lycka

nu är jag nöjd.
iallafall över den här dagen.
har inte pluggat så här
mycket på länge jag. haha
jodå, men har fått ganska
mycket gjort.

skrivit klart samhällskunskaps-uppgifterna.
så det lämnas in i morgon.
har gjort alla instuderingsfrågor till naturkunskaps
provet till fredag. fattar någolunda.
har läst igenom allt till engelska provet nästa vecka.
om jag gör så där varje dag kanske jag blir en
art av knodd! h ö h ö.....

har också kollat på os. såklart?
lite roligt är det ju faktiskt.

och så när jag tänker på några saker
så börjar jag skratta inombords.
det är roligt när folk kan vara så efter.
haha. men det är ju inte alltid lätt heller...

tänkte försöka slå igen mina ögon rätt tidigt
ikväll faktiskt.
iallafall tvinga ihop dom före elva.
har förtiofem min på mig.
det ska jag nog klara!

imorgon får jag byta tvåan på 20 till en etta
och nollan till en nia.
alltså 19 dagar kvar till min 18 årsdag.
det börjar dra ihop sig nu..
men det är så mycket som ska fixas
tycker jag så jag känner mig lite stressad :s

aja. lite sömn så fixar allt sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0