sportlov

gårdagen var bra.
till en gräns då en smärta drog ihop i magen.

jag, amanda och linnéa gick ner på
stan efter skolan och åt på nian.
mycket gott!
sen gick vi runt lite och letade oss
till spegeln för att kolla på movie
your hair. felicia och sofie var
otroligt fina. mmm.
duktiga också.

efter det så gick vi till linnéas buss
vid HEARTBREAK! höhö.
yesyes.
sen gick jag och amanda lite mer
och sen mötte vi sofie i bilen
så vi fick skjuts till bussen.
kom hem till ockelbo runt elva.
duschade och gick och la oss i sängen.

satte på datorn och började må gräsligt dåligt.
jag tycker så fruktansvärt synd om er killar.
ingen ska få gå igenom något sånt här..
absolut ingen.
lider med er kan jag säga.
var starka och klara det här bara.
kanske ingen som kommer få veta
varför. eller kanske finns en förklaring.
ett sår som aldrig kommer läka.
kämpa killar, kämpa alla.

känns tungt.
svårt att förstå.
men jag ska försöka tänka på något annat.

ikväll blir det iallafall buddyholly med tjejerna!
sitter i skolan nu och väntar in maya.
sen blir det hem till frida och käka och göra oss i ordning.
hoppas den här kvällen blir bäst med er tjejer.

sportlov nu iallafall. grymt skönt.

håll hårt i det vi har. vi vet aldrig när något lämnar en.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0