så underbar

ja, så underbar en liten sak
kan vara.
träffade mitt lilla kusinbarn
elin som blir en månad imorgon.
jag blev helt ställd när jag fick ha
henne i min famn.
det var en underbar känsla.
jag älskar lukten och tryggheten.
åååh.
blev där ett tag.
kollade runt i huset,
fikade,
hjälpte samuel med läxan
och såklart gullade med lilla elin.

lägger in någon bild på henne i morgon :)

nu sitter jag hemma hos linnéa
och har precis ätit fruktsallad med vaniljsås.
hur gott som helst!

nu blir det en film och mys ett tag.
sen är det väl dags att sova.

imorgon är det fredag igen
och en redovisning.
kommer gå bra.
hoppas jag.

puss på elin idag.
och linnéa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0