PEDDO/PORR-HÅKAN

jahaja, nu är det torsdag igen
och jag sitter här på elsäkerhet
med peddo/porr-håkan och har
en liiiiten träningsvärk i min kropp...

men vad gör det då!
för nu taggar vi sofie som ska köra
upp om cirka en timme och tio min.
all lycka till dig honey!

sista lektionen taggar jag.
alltså körskortsteori.
det är kul.
iallafall när man får arbeta i boken.
det gillas såååå häääär mycket av mig!

efter skolan blir det buss till skutkär
med linnéa.
kanske går till min kusin och kollar
på deras nyutpluppade unge elin
som bara är en månad,
om knappt det :)

jag saknar faktiskt
min släkt i den delen där borta.
och så saknar jag att umgås
med linnéa,
fast som tur va så ska jag ju få
vara med henne idag och inatt.
mmmmm. det gillas också.

nu är det dags att sluta pph:s lektion
och dra sig mot bf.

kanske skriver något mer ikväll
om jag får tillgång OCH tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0