och bilen den åker runt runt runt..

morgonen började hos linnéa.
fick sova en timme längre
än vad jag brukar.
så otroligt skönt.
gick till borgis på körkortsteori
som jag tycker är så roligt.
helt seriöst vad jag lär mig
mycket alltså.
känns bra.
sen lunch
och redovisningar i två timmar.
satt bara och lyssnade.
jag hann inte redovisa...
hur suckiiiiit var inte det då?
buuua.
hade ont i huvudet så skippade
natur och drog hem.
fick skjutsis av sofie som äntligen
har fixat det där jäkla körkortet!
lämnade av fhl vid optikern,
andreas hemma och sen blev det
hem till sofie och byta från saab
till golf! wooow. glittergolf!

drog iväg med den.
eller hackade fram. haha.
vi kom till IP och sofie
tänkte sladda runt lite,
men då slutade sterion fungera,
så vi tänkte om vi stänger av
bilen och startar den igen så kommer
den funka.
nemen vad bra att bilen vill starta sen
också då?
haha där stod vi mitt på en parkering och
inte fick igång biljäveln.
skrattanfall. haha.
det blev så att jag gick ut och knuffade
på lillskrutten och sofie startade och
la i ettan. och tror ni att det fungera då?
JODU, för det gjorde det!
och för att vara på den säkra sidan så hoppade
jag in i bilen när hon körde. haha.
måste sett hur roligt ut som helst.

efter det så vågade då inte vi åka med den
där nå mer.
så vi bytte tillbaka till saab och gled runt lite.

sen åkte jag hem.
drog till kuxa och köpte mat.
gud så gott.
rekomenderar!!!
sen hann jag lagomt byta
tröja så kom sofie hit och då skulle vi
på galejjjjj igen.

drog hem till henne.
hon käkade.
sen blev det en sväng till farmor hennes,
sen hennes kusin som fyllde 24
och slutligen staden gävle i tre timmar.
hämtade malin och adde i hille,
åkte runt runt runt.
lämnade adde i hille,
åkte runt runt runt.
kisspauser.
max drive-in för att köpa cola.
sen skjutsade vi hem malin och drog hem.
nu behöver jag inte åka mer bil på ett tag
känner jag.
eller ja, imorgon kan jag säkert åka några mil
till om det skulle vara så.
ingen fara.

men NU är det godnatt för mig.
är aptrött.
förstå gävle tre timmar.
runt runt runt.

pusspåre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0