låt livet rulla

är fortfarande hemma.
blev lite krångel med skjuts och så.
men nu tror jag att det har löst sig.
antingen får jag skjuts av far upp till lingbo
och sen åker jag med emil och anna till
bollnäs på ljusnancup.
eller så kommer emil och anna ner till ockelbo
en sväng och så åker jag med dom enda upp.
får se hur det blir.
men har inte precis brottomt.
malin har iallafall sin sista match runt ett i natt
och då ska ju också anna spela så vi blir nog kvar
ska jag tro ;)
men roligt.
och extra roligt eftersom jag kanske varit i bollnäs högst
fem ggr.
ehe.. skäms lite!
närå.

nu är det dags för lite lunch
och sen inväntar jag ett telefonsamtal
med bra beslut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0