juicebar - kanske något nytt?

walking in memphis.
den får jag höra överallt...
typ fem gånger när jag åkt
bil med pappa, spotify
och på radion.
lite trött på den.
men den är bra,
det måste jag säga!
calle KKKK ska sjunga den.
mmmm.

denna dag har varit tröttsam.
en bildlektion då jag flummar.
men vad kan man begära av mig
en måndagmorgon då? :p
sen en föreläsning.
höll på somna i allt miljösnack...
sen en lunch och rim och ramsor
med owe. rätt skönt.

gick ner på stan med amanda.
köpte biljetter till hårmodellgrej
på spegeln på torsdagkväll halvåtta.
då två av mina vänner ska visa upp
sig och sitt nyfixade hår.
jag önskar er all lycka bebisar! :)

amanda och jag hittade på nians
nya juicebar också.
där blir det lätt att vi tar en smoothie
eller något drickbart när det börjar
bli vår och lite mys!

nu ska jag plugga satan.
två prov imorgon.
pallar inte.
men får göra så gott jag kan
helt enkelt.
mer kan jag inte göra.

skabb då?
har hela gävleborg skabb?
börjar fan klia när man tänker på det.
buuuha!



Kommentarer
Postat av: elina

DET KlIAR PETRA!

2010-02-24 @ 18:18:23
URL: http://elinameyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0