huvudvärk

denna onsdag avklarad också då!
började med en biltur med sofie.
yyyyyes. alltid skönt med bil och musik.
och sofie såklart ;)

på idrotten åkte vi skridskor,
vilket jag tycker är skitroligt!
mmmm. :)))
ett plus att det var fint FINT fint
väder iallafall.

gick ner på stan med amanda
efter skolan.
hann inte kolla så mycket fören
klockan var halv fyra.
marcus gick med oss ett tag också.
kul och träffa honom. höhö.

tog taxin hem.
hade spränghuvudvärk.
skulle äta,
men då ringer pontus och patrik
och tänkte hälsa på mig...
då blev jag irriterad eftersom
jag skulle äta.
nemen då fick min hungriga
mage vänta i en timme.
gick bra det också.
bara det att mitt huvud höll
på gå i tusentalsdelar pga.
matbrist.
gick och vila en kvart/tjugo minuter.
sen började jag plugga i teoriboken.
har cirkus 35 frågor kvar.
hejjahejja, kul är det  :)))
sen somnade jag och sov till nu.

ne. men det är kanon det.
bra petra.
godnatt petra
och alla andra.

imorgon taggar vi en dag
med många lektioner...........
och movie your mind
och kika på felicia och sofie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0