hitan och ditan

börjar med att säga hur söt
lilla skåneanna är!
aw, så gos :)
dunkade musik in till valbo
med skåneanna, fiala och robin!
jag och anna gick för oss själva
ett tag då jag skulle hjälpa henne
att hitta nåt dugligt till helgen!
men det gjorde hon på egen hand.
haha.
sen plockade jag på na lite smink och
så var hon så söt och köpte naglar
till mig för att jag skulle vara fin till
helgen tyckte hon! haha.
tack ska du ha :)))

gick snabbt att gå i alla affärer
kan jag ju säga.
rekord för mig.
inge folk och inge pengar.
gick fort :)
men hade presentkortet på
guldfynd kvar,
så då passade jag på att köpa
en ring som jag hade tänkt
att göra!
så nu är det gjort.

dunkade musik hemåt
och nu har jag fått i mig
lite kaffe.
dags att plugga om cirkus
tio minuter.
måste samla ork först bara!

nu har jag verkligen noll koll på
vad som händer i mitt liv.....
jag vet att jag har prov i naturkunskap
på fredag.
jag vet att jag ska festa med plupparna på lördag.
jag vet att jag har engelskaprov nästa tisdag.
jag vet eller tror att jag ska på rally nästa helg.
jag vet att vi har lov om två veckor.
jag vet att nästa fredag ska jag på buddyholly.
jag vet att om tre veckor är det  ockelbo vintermarknad
och min släkt kommer för att fira mig.
jag vet att jag fyller om 21 dagar.
jag vet att om 33 dagar åker jag och fialotta på studentkryssning!
och jag vet att vi inte har sååååå långt kvar i skolan
innan det blir sommarlov!

det låter ju som att jag har rätt bra koll!
kanske för att jag tog upp det igår också.
men skitsamma.
jag måste skriva för att själv minnas.
h e h e.

nu är det dags att plugga lite granna.
hejochhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0