hippy hippy shake

gårdagen sög rätt ut!
skulle varit på rally,
skulle ha bastat
och skulle ha haft kul.
men istället så satt
jag hemma hela dagen
och somnade efter den
efterlängtade brynäsmatchen.
fast dom förlorare ändå så
spelar fan ingen roll..

vaknade klockan åtta i morse också.
det är väl klart att man ska vakna före tio
varje dag nu när man har lov..
suger.

idag tog jag iallafall tag i mitt liv lite.
ringde upp till kusin och checkade läget.
drog upp dit och var lite barnvakt!
förberedde oss på morgondagen
då vi ska till stan och handla lite!
amanda och jag tar med oss ella och rebecka
och de ska få bestämma dagen!
låter rätt kul, får se vad som händer.

vi ska börja med att gå till polisen och
fixa leg åt amanda och mig iallafall.
sen blir det leksaksaffärer och
käka något gott. mys.
det roliga är ju att jag har lovat barnen
i över ett år och äntligen ska det ske!
älskade barn.

nu ska jag fixa iordning här och sen
ska vi åka och hämta amanda som inte
kan vänta till imorn utan måste komma
redan ikväll. det gillas :)

hörs sen alla snygga.
åtta dagar kvar.
känn

den
ni.


några bilder sen i fredags på buddyholly :)









en lovely kväll med tjejerna.
en gång till, tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0