FÖR JAG VILL HA SOMMAR

då var det snart slut på denna tisdag också då.
snart två prov som väntar.
jag orkar inte med skolan nu och helst
inte vädret.
hatar när det är grått, trist och det
blir plaskigt. usch.
ska nog gå i gummistövlar hela våren!

fick sluta vid tre idag eftersom vår
NK lärare var borta.
det var inte speciellt bra,
för jag kan absolut ingenting till
provet på fredag...
det känns suck. riktigt suck.

amanda och jag åkte med sofie hem.
började plugga det först jag gjorde.
blev klar med samhällskunskapsfrågorna
som ska vara inlämnade imorgon.
nu måste jag iallafall få ett G,
eftersom jag har GJORT det!
får hoppas på det.

sen har vi ju engelskaprov nästa vecka.
och idag så tog vi bort en massa glosor
som vi egentligen skulle ha,
men vi tyckte det blev för mycket så
vår lärare minskade ner. tack och lov.

jag ber jätte mycket om ursäkt att jag
skriver om mina läxor och beskymmer,
men jag vill inte gå runt och tjata om det annars.
liksom.
skriver av mig här istället.
känns skönare. ni får stå ut om ni läser min blogg
helt enkelt......

nu ska jag ta och plugga lite naturkunskap
och försöka begripa mig på vad celler är
och dess delar.
wish me good luck.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0