för idag är det..

tisdag.
och min dag började
inte bra.
med ett prov som gick
skit. iallafall inte bra.

hade en massa andra lektioner
och sen gick flickorna och jag
ner på staden och käkade lite
och inhandlade lite smått :)

kom hem för nån timme sen.
åt middag med familjen.
inte ofta vi gör det inte.
antingen är jag borta på bus
eller så jobbar pappa.
men idag så.
jäklar.

har städat rummet lite grann
och nu håller jag på laddar
hem lite filmer.
så ikväll blir det slapp och
en massa film om det funkar
som det ska.

imorgon är det skridskor
på idrotten och så core och step
med felicia på kvällen.
det är fint.
och kul.
och bra.
gud så nice.




highway to hell
märej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0