flyg bara flyg

det blev bra igår.
pappa skjutsade upp mig till
lingbo och där bytte jag bil
och fortsatte resan mot bollnäs
med emil och anna.
måste säga att den där skåningen
var en trevlig prick det!
pratglad och heltokig.
haha!
gillas.
kom upp till bollnäs
då ockelbo precis skulle spela.
kollade på matchen och sen
åkte vi och käkade kinamat.
blev bara liksom 113 kronor
för mig en vanlig fredag.
men sånt får man stå ut med ibland.
andas liksom.
och räkchips - verkligen goda OCH roliga.
haha.

åkte tillbaka.
kollade på när åbbygeby och anna
spelade.
såklart kollade jag också på min älskade
vän malin som är fotbollens prick.
bästa du.
satt där och kollade på lite olika matcher.
sen blev det en tur till mcdonalds för anna
var hungrig efter matchen.
åkte tillbaka igen.
kollade på massa matcher och sen
spelade åbyggeby sin näst sista match
vid elva som vi kollade på.
och såklart så vann dom.
men efter det blev vi så trötta så då
begav vi oss hemåt.
åkte till mcdonalds igen för patrick skulle äta.
sen släppte vi av honom vid joel
och fortsatte vår resa hemåt.

måste bara tala om hur skönt
det var att lägga sig i en skön
säng efter att ha suttit i  ungefär åtta timmar
på en hård bänk.
jäkla träsmak i arselet vill jag lova.

vaknade vid sju i morse.
gick ner och grejjade lite.
fråga mig inte varför.
gick och la mig i soffan.
somnade och sov till tolv.
sen vaknade jag och kollade
på en skitbra film, vad den nu hette...
och sen har jag städat övervåningen
ganska noggrant.
lite bättre än annars.
bra utav mig.
nu ska jag ut en sväng och få in
lite ny luft och ta lite bilder.
sen in och käka och plugga
eller plugga och käka.
måste göras iallafall.

hoppas ni haft en bra helg alla.
min har bara flugit förbi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0