en sväng hit och en sväng dit

shit shit shit.
okej.
det är rätt lugnt.
men gud så förvirrande
min dag har varit.
började med en härlig
lektion då jag bara satt och
ritade klart min barndomskarta.
höhö.
den blev bra.
faktiskt nöjd.
över mig själv. braaa.

sen gick vi till ida,
hämtade bilen och drog några
dunkdunk till brynäsvallen
för att åka skridskor.
och fytusan va kul det är.
det liksom bara rullar på.
häääärligt.

sista lektionen gjorde vi ingenting.
iallafall inte jag ;o
men det fixar sig.
var så överlycklig den första tiden
så läpparna satt nog i pannbenet på mig.
haha.
det var nämligen så att vi gjorde
ju ett prov i naturkunskap i igår,
och jag var helt borta när jag skulle
skriva skiten.
så jag trodde helt klart på ett ig
eller precis gränsen till g.
jag skrev vad jag trodde och allt
kändes uselt när jag lämnade klassrummet sist.
fick reda på resultatet idag och min lärare harrypotter
visade mig mitt prov och där stod det MVG 25 +2.
jag blev lite stum så där.
alltså, det kunde inte vara mitt jäkla prov?
men jodå, det var det.
och rätt hade jag fått, på mina galna gissningar.
haha. 4 poäng från full pott.
ganska bra utav mig. :)

sen blev det glädjetårar.
eller ja. typ några känslor.

sen blev det stan med felicia.
sprang in och köpte en klocka till pappa
för 150 kr. weooow va billigt.
ska nog också köpa en. höh.
men sen alltså...

kom hem.
fixade mat och drog på träning med fhl.
ooooo - mmmm - gggggg!
svett, svett och svett.
men gud så skönt det var.
alltså när jag kom ut ur duschen.
då kände jag mig lite duktig.
haha. gaaalet.

har kollat på andra avenyn,
druckit kaffe
och
sytt lite grejs i hår.
rätt mysig kväll.
jag är nöjd över den.
garanterat.

imorgon är det tooorsdag.
ganska normalt.
men det roliga är att vi har
körkortsteori på eftermiddagen.
och jag bara längtar.
kul att lära sig nya saker.
om det är intressant dåra.

puss och natti.


jag saknar mina pöllisar otroligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0