det ena är bättre än det andra

hur började denna lördagkväll då?
jo, med mat.
käkade och tog en dusch.
sen kom sofie och hämtade mig.
var där hemma en sväng och sen drog
vi och tankade, pratade med madde
och värmde upp bilen  med några varv
i oklahoma city.
lika bra det!

sen bar det av till sanna och dom.
satt där ett tag och socialicera oss
och sen skjutsade vi upp dom till
glitterfesten på mobygården.
gick in en sväng där och kollade.
men var inge folk och alla var
bara dryga. haha.
så vi tog med oss johannes och robin
och drog till max och käkade.
blev två varv i en rondell också.
kändes som om man åkte virvelvinden...
"ingen tycker om mig"
" trött på livet ja.."
haha, men det visste man ju ;)
man kan inte mer än skratta.
hur tok som helst. haha.

efter max blev det några varv på stan,
hämtade upp stina.
fick skratta lite mer.
och sen drog vi hemåt.
eller skjutsade hem pöjksen till lingbo
sen åkte vi hem.
iallafall ja vad jag vet.
eftersom jag sitter här nu tänkte jag :))

ne men visst, det är helt okej,
till och med mycket mycket mycket
bättre än bara okej att åka bil med fialotta
i åtta timmar än vara på en död fest.
LÄTT.
pusspåre bruden.
ops.... jag tror jag tappade kartan.





Kommentarer
Postat av: sofie sjöberg

PETRA kan ju berätta att du tappade kartan rejält på vägen hem efter max..

fick ju vara vaken själv ! Hakan låg ju och snarka och ögat tittade ut igenom fönstret och du sov :P

hoppas du letar på den till nästa gång nu iallafall :D PUSSS

2010-02-14 @ 14:38:55
URL: http://sjobergsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0