det börjar dra ihop sig

vad gullig min pappa är!
han åkte ner till ica
och köpte glass och hallon
som vi satt och myste med nyss
och firade alla hjärtans dag :)
gullispappa. älskar dig!

nu är man mätt och full med
skratt i magen utav en annan
del av köping, som idag var
sista avsnittet.
herregud.
jag är verkligen ett stort fan
av tobbe. han är verkligen en
sån man bara skulle vilja träffa!
en stor önskan kan jag lova.
haha. klockren pojk!

nu ska jag skriva ut lite papers till
i morgon då jag ska redovisa om
min barndom och mitt släktträd!
kommer gå bra. bara att prata på det :)

sen har vi ju naturkunskapsprov IGEN!
hade typ det förrförra veckan och nu ska vi
ha ett till. går fort i svängarna här. h e h e.
och provet handlar om celler och sånt där trök.
inget som intresserar mig precis.
men får la gå då!

men nu börjar det dra ihop sig till allt roligt också!

26 februari - buddyholly konsert med flickornaflajs!
27-28 februari (?)  - rally in oklahoma
6-7 mars - vintermarknad i ockelbo
8 mars - min 18 årsdag! (bara 22 dagar kvar)
20 mars - studentkryssning med fialotta rullgardina!

och sen händer det säkerligen jätte mycket mer saker
som jag inte ens vet om än!
men det kommer!
livet bara rullar på nu, jag orkar inte ta tag i skolan
riktigt heller. känner mig inte på toppform för det.
det är nog vädret som styr tror jag.
men det är som det är.
det kommer bättre tider!
absolut säker.
jag mår iallafall rätt bra och det är skönt.
bara skolan som deppar ner lite.
men om man inte tänker på den så
är det fasiken jäkligt bra :)

hej och hopp.
och så kom jag på att jag saknar niggahempan också...
tragiskt.
får ta och göra något åt det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0