completely on the wrong side

åhhhhhhh , vad jag blev att
vakna på fel sida idag då.
igår bestämde jag mig för att
sova ut idag.
alltså, riktigt sova ut.
så jag sa det till min mor och min far,
så dom inte skulle väcka mig.

vaknade halv elva en gång
men tyckte att jag skulle sova lite
till. och så 12.07 kommer pappa in
och frågar men en TÖNTRÖST:
ska du ha frukost du också?
mmmmm. sa ja.
jag tänkte vara lite snäll och äta frukost
med dom nudå när de frågar.
när jag kommer upp efter 3 min har de
redan ätit frukost och dukat in...
ja bara. jaha?
men då menade pappa att jag också skulle
äta frukost idag.
men vafan. jag äter väl när jag har vaknat
och känner för det.
ne men då ska han komma upp och väcka mig
och tro att jag ska vara jätteglad att han väcker
mig när jag äntligen ska sova ut.
tackotack lilla du.
men jag blev fan lite sur där.

nu har jag iallafall fått i mig frukost
och sitter med en ansiktsmaskpeelinggrej
i ansiktet då. självklart. ansiktet. japp.

kameran ligger på bordet och skriker efter
mig och att få gå ut och ta lite fina bilder
i det vackra vädret.
men isf måste jag försöka få med min
vovve som ligger stendöd på mitt golv.
men det blir nog inte så stora problem.

jag har faktiskt lite större problem.
och det är att jag vill göra något ikväll.
inte bara sitta hemma och kolla på melodifestivalen.
tycker inte det är så roligt faktiskt.
lite småtrök. kanske mysigt.
men jag vill göra något.
GÖRA. NÅGOT.
japp.

men man får väl slå en pling till
min telefono om man har någon
vacker idé på vad som kan hända
ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0