BUDDY HOLLY!

herre jesus gud i helvetes äggkoppars skymning
vad jag är glad!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw.
jag tror jag fan är lyckligt och olyckligt kär i brolle
nu när jag ikväll har fått sett han live.
finns ingen charmigare kille än han.
helt otroligt.
fattade inte själv att jag såg det jag såg.
nioende raden - ca tio meter ifrån scenen satt
vi, eller jag, vi stod och rockade loss till buddyhollys
låtar för det mesta. haha.
sjukt kul och det måste göras om.
det är något jag verkligen aldrig i hela mitt liv
kommer glömma.

besviken att man inte fick ta bilder..
jag som hade kameran med.
men men, jag har ALLT i huvudet
och det är jag glad för!

brolle. mmm. det går inte att förklara
mina känslor.
jag är lycklig för att ha fått sett honom
och varit honom så nära.
jag är olycklig för att vi var typ 70 % att
få träffa honom, men det sket sig.
ajajajaj.
så därför blir det en till konsert med honom
i sommar. troligtvis. jag vill!

man kan faktiskt bli 'kär' sådär.
det märkte jag idag.

från att vara hängig och bara
yrat bort hela dagen
till att få se en av sveriges snyggaste
kille har gjort min dag fundersamt bra.

jag älskar fasiken brolle och hans jävla
röst och tatueringar.
det är liksom moaaah!

har precis kommit hem.
nu blir det en film sen sova lite :)
hoppas på en bra dag imorgon också.

jag har många tankar och funderingar.
svårt att bara låta bli att tänka på.
svårt att förstå och kunna lägga på plats.
varför?
jag fortsätter tänka..




klockren kille.
med klockren röst.
och klockren charm.
alltså, varför kan man bara inte få honom i födelsedagspresent?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0