avklarat!

äntligen.
äntliiiiiiiiiiigen.
nu kan jag slappna av.
idag gjorde jag både engelskaprovet
och naturkunskapsprovet och jag
känner mig inte NÖJD men ändå
så tror jag att jag kommer klarar dom.
jag hoppas på det iallafall.
men just nu bryr jag mig bara om att
jag har GJORT dom och att det är tre
dagar kvar till lov.
en hel veckas lov.
gud vad jag ska njuta!

funderar på om lina och jag ska ta vårat
spa - ett all-paket på tre timmar då också.
hur skönt vore inte det en dag på lovet
och verkligen känna att man får lite behandling
och avslappning! mmm.

sen funderar jag på om jag ska försöka ta mig
tid till att släpa med mina två kära kusinbarn till
staden gävle och handla lite som jag nu har lovat
dom i ett år... stackrarna. vi SKA göra det, jag lovar :)

och sen är det ju inte så många dagar kvar tills det är
helg och då är det marknad och släkten kommer troligen
och firar mig lite då!

sen är det HELT PLÖTSLIGT MÅNDAG OCH PETRA FYLLER 18!
det kan man ju bara inte missa. haha
tretton dagar kvar. inte långt inte.
sen blir det krogen med alla som vill ha ut mig. höhö.

det jag blev lite irriterad på idag var att sofie, jag och amanda
drog in till gävle runt halv tio - tio.
precis när vi ska svänga av från e4an så ringer linnéa och säger
att vi börjar tolv... suck liksom.
då blev det några rundor på stan och lite käk.
men det gick ju det också.
men det är ju just det att om jag hade vetat det tidigare hade jag kunnat
sova typ tre timmar till.... blahaaa...

nu ska jag bara njuta av denna tisdag - utan läxor.
fast ska nog sätta mig med teoriboken och kolla om
jag orkar svara på några frågor där :))

sofie... jag börjar bli lite nervis nu jag....
vatten, stark saft, båt, människor, musik och diiiiig.
hur ska allt sluta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0