alla hjärtans dag ♥

haha. jag får då börja med
att be sofie om ursäkt för igår!
fick en kommentar av fialotta här
som jag nyss läste.
haha, jag, kartläsar'n råkade somna
på vägen hem igår från max.
och hakan sov som en stock och
ögat kollade ut genom fönstret.
det leder alltså till att sofie satt helt
själv och höll kontrollen på vägen.
annars brukar jag ju vara som en extra
hand för henne. haha
jag ber så mycket om ursäkt bruden!
ska ta redbull eller något nästa gång
så jag håller mig vaken ;)

min dag började runt halv ett då jag vaknade.
shit. hur soligt och varmt som helst i rummet.
gick ner och tänkte börja med att ta en promenad
med min mamma och hund.
men då var dom inte hemma.
nehe.... då började jag göra i ordning frukost.
och så när jag kollar ut så ser jag mamma sitta ute
och sola med kaffe i handen.
så då gjorde jag lite mer frukost och gick ut och satte
mig där ute med henne.
lite "alla hjärtans dag" firande :))
satt där ett bra tag i den varma solen.
sen gick vi in och då gav mamma mig ett
alla hjärtans dag - paket.
fick geléhjärtan och en hårborste som jag var tvungen
att inskaffa mig. tack så mycket mammie :)

sen har jag bara hunnit att plugga körkortsteori i
typ två timmar och ätit.
har en liten paus nu på någon timme sen ska jag fortsätta
tänkte jag. men kanske viktigare att jag pluggar på till
naturkunskapsprovet och engelskaprovet...
men jag hinner :)
tycker det är så jäkla roligt att plugga teori.
lär mig så otroligt mycket.
tror jag iallafall.
men sofie har testat mig rätt mycket under dom här två
dagarna då vi har varit ute och åkt. det är bra och det
tackar jag så mycket för puman :)

ikväll blir det mycket mycket mycket och mycket
mys med familj. jag ska verkligen känna av lite kärlek
och allt det där nu eftersom det är alla hjärtans dag!

jag hoppas ni har haft en jätte kanon bra dag och att kvällen
blir lika så. jag ska försöka göra det bästa!
eftersom jag bara har min familj här nu så får jag ge lite
extra kärlek och omsorg till mina älskade vänner imorgon :)

men vänner!
ni vet att jag älskar er och finns här för er!
ni är guld värda och ni som känner att ett leende eller
en känsla uppstår när ni läser det här kan ju ta åt er!

ni andra kan ju bara klicka ner i högra hörnet.
haha närå.


vänskap och kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0