vilken lööörv!

här sitter jag och inväntar samtal från linapina!
får se hur det går.
men så länge har jag underhållt mig med min finfina
digitalkamera som min mor och far har inhadlat till mig
och även fått med min finfina mössa på bilderna. hihi.

tänkte byta den, men förstå så varm och skön att ha!
så jag behåller den och njuter av vinterns kalla dagar ;)

nu sitter pappa och drömmer sig bort medan han skrapar
sina trisslotter han fick! drömmarna bara flödar om man säger så,
kanske till och med går lite för långt ;) hehe.
okej, nu ropar han 25 kronor på en! haha. bra början.

nu ska jag fixa det sista och ta undan mina juliklappar och sedan
dra mig härifråååååååån :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0