små ögonblick kastas i hettan

malin kom och hämtade mig, vi åkte och solade.
kändes ganska värdelöst, men nu är man dock lite bränd..
åkte till chic, köpte hårinpackning, åkte hem till henne.
drog på oss ansiktsmask plus hårinpackningarna och sen satte
vi oss lite halvt i jacuzzin ute på altanen en stund.
så otroligt mysigt! fattades bara vinet, men det tar vi en annan dag!

sköljde bort allt och klädde på oss, drog och handlade mat,
gick upp till malins lägenhet och lagade maten, mums!
sen blev det mys med oc tills jensi kom och hämtade mig
och gjorde potatisgratäng!
eller ja, det var väl mest han som lagade den, jag skar lite potatis jag.
hehe. men jävlar vilken smarrig! duktig kock han, det måste jag säga!
tog sin lilla tid med gratängen och sen var han ju tvungen att visa upp
sin ståtliga kostym som han ska dra på sig imorgon. haha mycket vacker!
vi försökte också ringa runt till någon som kanske hade en skoter att låna ut,
men efter några försök så tröttnade vi och bestämde oss för att jag och lina
skulle få låna han och nån tills skoter imorgon och åka en sväng. går lika bra det!

så imorgon ganska tidigt drar vi upp och  köper korv och bröd,
sen åker upp till rönnåsen och grejjar eld och så om ingen annan fixar det.
sedan kommer gänget, typ 5 skotrar med fint folk! som vi ska mysa!
blir troligen där några timmar och sen är det bara hem för dusch, fix och så
innan vi ska till maya klockan sju och käka samt inviga det nya året tillsammans!
och jensi, glöm fan inte vår potatisgratäng då! haha.

nu hade jag faktiskt tänkt att ta tag i att locka mitt löshår samt ta en dusch innan läggdags.
kläderna har jag fixat fram, både till dagen och till kvällen, smycken är fixad, drickan är fixad
och så småningom ska väl jag också vara fixad....!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0