det är inte bara du som syns

efter en trevlig gårdag med min vän och mitt onda huvud
som fick mig att somna av smärta, så trivs jag.

idag blev det en rätt kort dag.
mest film tycker jag, enda jag minns?

kom hem, handlade med faderskapet.
han var snäll och fyllde på min telefon och så.
kom hem och gjorde iordning tacos.

det ringdes och erbjöds jobb på läkerol ikväll
där ABBA spelar, men min kropp är död nog
så tackade nej för kvällen.
kommer fler gånger kan jag tänka mig :)

fick i mig mat och ett halv glas vin efter maten,
sen minns jag inge mer?
pga av tre timmars sömn som jag nyss vaknat upp för.

shit. snacka om trött tjej som slappnar av så fort det
blir denna dag, fredag eftermiddag. död.se.

nu ska jag ta och umgås med mina parents.
sen tänkte jag nog gå ut och gå i min ensamhet
och se vart de leder. kanske till någon fin.
vet aldrig. om det finns någon så. höhö.

puss på dig.
och du är för ful för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0