fullspäckad glädje!

började med försenat tåg, dock bara tio minuter.
träffade på robin och maya så fick sällskapis till stan.
mötte upp néapéa och vi tog bussen till valbo.
huuur mycket folk som helst, men där gick vi med
glatt humör och plånböckerna sög efter godsaker!

gick och handlade lite här och där, lämnade också tillbaka
min kära lurvmössa som var felsydd och därmed reklamerad.
så fick 300 spänn tillbaka. inte fel det heller.
skulle troligen in med pappa och köpa en ny, riktig en på
naturkompaniet sen så jag har något vettigt på skallen,
som han nu tyckte ;)

eftet ett tag så blev våra magar hungriga så tog en trip i snöovädret
upp till ikea och käkade i folkmassan.
träffade även emelie som jobbade på för fullt! duktig du!

tillbaka till shoppandet.
stannade i valbo till typ halvfem då våra händer höll på
dö av tyngd. haha. tog bussen till gävle och fortsatte handla där!
men blev inte så mycket, en byxdress.
men den passade inte, så linnéa köpte den på dirren av mig.
smart affär vi gör hjärtis!

efter ett tag satte vi oss på bussen mot skutan då våra döda kroppar
höll på tyna bort.
linnéa övningskörde så bra till willys då vi handlade massor av grönsaker och gott
till kvällen.
åkte hem, fixade hennes nya dubbeltäcke samt hennes nya inhandlade påslakan.
trixit, men vi klarade det! hehehe.
skar upp alla grönsaker och satte oss i hennes myspys säng tillsammans.
gud så skönt, dock värkte benen så gudomligt...

vi sitter här än, eller halvt ligger.
och filmen är slut.
och vi är slut.

en ny dag imorgon då vi tar oss till stan och shoppar lite mer och sen
tar tåget mot ockelbo osv... :)
sov gott fina ni.
nu ska vi mysa ner oss i hennes dubbeltäcke och nybäddade säng.
som vi njuter.
puss.





dessa byxor inhandlade jag idag på rean.
apmysiga. stickade sådana. jag gillar.






även dessa kängor som också är apmysiga och så söta!
gillar även dom. hihi.




även denna tröja som jag suktat efter, mycket skön!



och så blev det ett par nya och frescha lacktights i bättre kvalitet
än de på gina... goodie!
även hittade jag fyra par örhängen och en blomma till håret.
kan alltid vara passade.


köpte ju även en skjorta/blus och byxdressen som linnéa köpte
på dirren. pengar rullar in som det ska, jag mår bra. haha



och så min fine vän! så vacker. i den fine blusen. moaah!



och jag måste bara visa er hur stolt jag är över mig själv som håller på
att spara ut mina naglar. har aldrig varit så här långt på vägen.
nu jävlar ska ni växa!!!



och så här gott och rätt nyttigt hade vi det ikväll! fint.

okej, nu har linnéa hunnit somna också,
så nu tänker jag krypa ner med henne :)
GODNATT ALLESAMMANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0