plånboken tunnar ut

vi vaknade av väckarklocka klockan tio.
fixade oss och gick till bussen.
drog till stan och handlade lite mer.
hade förhoppningar på att hitta någon vacker klänning,
men icke.
fanns ingen jag tyckte var riktigt snygg...
så istället inköpte jag ett apar typ "ballongbrallor",
ja, ni fattar nog hur de ser ut.
lite pösiga och mycket sköna!
och i sista sekund köpte jag också en söt blus som man kan
ha till. så kanske blir det på nyår om jag inte lyckas komma in
en sväng till och leta efter en klänning.
men man ska ju kunna ha användning av den sen också,
så helst en fin men ändå naturell.
vilka krav...? kanske därför jag inte hittar någon...

jag och linnéa gick i rask takt mot station och satte oss på
det inkomna tåget.
satt och tänkte på vilket klipp jag egentligen gjorde igår när
jag köpte mina kängor... för jag hade de på mig idag och gud
så de värmde mina tossingar! kanonbra.

kom hem, köpte hårfärg och fyllde på min telefon,
så nu kära vänner kan jag ringa er igen. heheh.
hatar sms. insåg att jag inte ens skriver 500 sms per månad?
denna månad hade jag gjort av med 374 stycken,
vilket jag ändå tycker är mycket.....hehe.
men som sagt så hatar jag att skriva sms.
blir antingen missförstånd eller så orkar man inte skriva
så långt så då skiter man i det.
lika bra att ringa upp, säga vad man ska säga och få svar
på det direkt. sen är det fixat liksom.
gillar verkligen uppfinningen av mobiler. sköna saker!

nyss varit och köpt kvällsmat samt goda frukter!
får se när malin är klar vid gymmet och när hon hör
av sig för att umgås med mig och färga lite hår. hehehe. fräscht!

nu har jag inte tid mer.
mitt rum måste rensas.
klädbomb heeeeeeeeeeeej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0