nytta och onytta

efter mycket god julmat, snapsar och allt vad det nu innehöll
så drog vi oss till tvrummet och kollade på kalleanka och allt det där!
inklusive 'kan du vissla johanna' - som jag tycker är otroligt mysigt,
men dock så vann morbror med sina tårar som han fällde då morfar'n dog!

bestämde oss för att öppna min likör som jag fick med mig hem från
italien i somras och jag måste nästan säga det att i italien kan de inte skapa
alokholiserade drycker som är goda. smakade knappt cappuccino...





sen kom vi till det roliga - julklappsutdelning samt öppning!
min hund vinner som vanligt - kung på att öppna julklappar som luktar gott!

här är iallafall resultatet på det som jag fick på 2010s julafton:



- ett datorfläktsunderställ
- en digitalkamera 14.1 megapixel, 10 x p optical zoom
- 8 gb minneskort
- 4500 :- (som först och främst ska gå till utlandsresan!)
- presentkort;
hm - 500 :-
ginatricot - 500 :-
veromoda - 500 :-

- björnborg parfym
- en mössa - eller som på ren svenska; en björnfitta
- tre liter vin - tre apor
- en baileysflaska
- kungliga bröllopets choklad - bjudbitar






jag är otroligt nöjd och jag har alltid i tanken av att det är inte
vad som är i paketen som är viktig, utan själva gåvan!
tack så mycket allihopa och ha en fortsatt trevlig jul!

nu ska jag fixa kameran och sedan troligen fortsätta ner mot lina!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0