en värld utanför min

då har skolan för denna vecka tagit slut.
och gud så skönt.
riktigt trött på den nu och allt vad det
innebär. kan man längta mer till studenten?
vet att jag tjatar, men får mig att må bra.
resten skiter jag i.

i januari beställer vi tjejer.
mars fyller man 19 och så är det studentkryssning.
april går vi ut på apl.
maj är det bal, men den skiter jag nog i.
drar utomlands istället :)
juni är det hela studentveckan och allt före.
och den 10e juni tar vi vår jävla student!

en saknad av något man aldrig haft och upplevt.

jag och néa drog ner på stan. fixade mitt kort
så jag kan åka till henne oftare och billigare.
även till kusinerna. hihi.
tog bussen hem, båda deckade... heheh
väl i skutan handlade vi lite gott till idolfinalen
och nu är vi at home så att säga dåra.

senare ikväll blir det en krogrunda om våra humör
tillåter oss. annars blir det mys och sova.
imorgon ska vi vara duktig och plugga lite.
senare drar jag till kusinen.

kolla vad en vän kan göra för att göra min dag till bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0