svårt att släppa när man väl har taget

började skolan tio i tio.
hade en lektion med owe och fick reda på
hur vi ligger till i ämnet och jag låg på ett starkt
vg så om jag gör en bra redovisning nästa vecka
så skulle det bli full pott för mig. så härligt!

hade inställd lektion mer kerstin, så jag och linnéa
vandrade till p2 och satte oss i cafeterian ett tag.
sen fick vi tag i vår webbdesignslärare och han öppnade
upp salen till oss.
så sitter här nu och försöker jobba, men känns ganska
världelöst när vi kom på att vi inte kan något... hehe.
men vi försöker iallafall, pluspoäng för oss där.

får se om mor och far vill ha med mig och néis till valbo
senare idag, annars åker vi hem så får dom handla julklappar
ensamma. höhö.

ha det bra alla nollor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0