plus i kanten snygging

som man låg och vred och vände på sig
innan sömnen intog igårkväll....
och tog inte lång stund innan man skulle vakna
och bege sig till skolan igen.

blev bilning in med malin och lina. mys.
första lektionen blev det redovisningar
då jag och linnéa gjorde rätt bra ifrån oss! kanon.
något avklarat iallafall.
dock fick man mer att göra på nästa lektion...
kan det aldrig ta slut den här skiten?
jag har fortfarande glöd, men jävlar vad det kommer
brinna då studenten börjar närma sig. dådu!
full sprut här. hehehe.

sista lektionen blev det fullt ös av träning för vår uppvisning
som är på onsdag. vill egentligen inte vara med...
men gör allt för att höja betyg just nu känner jag.
kämpakämpa... det enda man har i baktanken just nu.

eftermiddagen blev iallafall bäst med min kära vän
malin som tog med mig ut till valbo där vi kollade runt,
hon köpte sina sista julklappar, vi käkade gott, träffade kusin m. fam.
och hade allmänt roligt, precis som alltid!
bilresan hem blev bara en upptäckarresa då vi tog upp alla våra
gamla minnen tillsammans och vilken underbar tid vi hade då!
vilka bus vi gjorde och hur förälskad vi var i vissa. så himla fint.
tur att jag har delat min barndom med er tjejer. ni är värda det mesta.

kom hem runt åtta, då jag tog lite kaffe och kollade på brynäsvinsten.
nu är det dags för att checka läxorna och packa lite inför imorgon då
jag hänkar på néis till skutan och sedan får vi se om mina sista pengar
går till krogen eller om vi tar en liten myskväll hemma hos henne :)
återstår att se, men packa kan man göra.

fina du, försök inte ens.



dagens standup går till viktor i klassen. kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0