oemotståndliga ting flyger omkring

igår somnade jag efter ett par antal varv i sängen.
jag ska nog sluta dricka kaffe och annat dyligt
så sent på kvällarna!

vaknade imorse och ville verkligen inte gå upp.
men min styrka vann över min kropp och tröttheten,
så nu sitter jag i skolan tillsammans med lina och linnéa.

om typ en och en halvtimme ska vi börja dra oss mot
aulan och njuta av lite show innan vi går på jullov.
fan va skönt alltså! går inte att beskriva.

efter det så blir det stan med ma, li, li och så får vi se om
vi får med oss några till.
sen när vi tröttnat drar jag och néa oss mot skutan.
får se om jag drar direkt till kusin eller om det blir en vända
hem till néa och kela lite först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0