när allting tar slut så börjar man om

då har man då shoppat för sista gången på mellandagsrean.
nu känns det som om det bara finns skit kvar.
och sånt vill man ju inte ha.

malin kom och hämtade mig, tankade och inväntade
en lina som hade sovit över, men hämtade sedan upp
henne också och sen drog vi till valbo.
fick äntligen tag i en "dugbar" klänning.
en svart med nåt mönster.
så får se om det blir harembryxor och den söta blusen eller klänningen!
låt se vad man har för smak på fredag. hehe.

fick också tag i ett par mönstrade harembyxor som jag varit
sugna på länge.
ska kolla om jag verkligen ska ha dom, annars ska jag lämna
tillbaka dem.
lika så fick jag tag i lite smycken samt lite nice things till nyår
som får det där lilla extra! sånt måste man ju få unna sig till
en sån vacker kväll som vi ska få!
med god och blandad mat, fina klänningar och smycken på oss
och så bland de bästa, iallafall de närmaste nötarna.
dock inte linnéa, men dig firar jag med en annan gång som sagt! :)
kommer bli mycket trevligt!
får se till att alla sköter sig så detta blir en lyckad kväll bara!

har iallafall nyss kommit hem.
ska strax ner och färga mitt löshår som jag ska sedan
ska göra lockar i och sätta i på nyår!
och ikväll ska det mysas med familjen och käka tacos, bästa!

jag måste också få ur mig att jag har ett underbart lov
där jag får umgås med mina kära, sova ut på mornarna
och leva livet. känns så jävla skönt.
skolan är inget man längtar tillbaka till precis!
men ett måste om lite mer än en vecka.
dock har jag sagt många gånger, att kämpa måste man göra,
även i de svåraste tillfällerna! försöka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0