mina händer söker ord

nu är det över!!!!
förstår ni, all vår, hela klassens nervositet stod på
topp idag, alla mådde illa, alla ville spy, alla tyckte
det sög hela skiten, alla ville bara skippa det.
men vi gjorde det och vi gjorde det kanonbra!
för att bara ha tränat en vecka och fått veta detta
i två veckor så är det fruktansvärt bra.
två uppvisningar och föräldrarna fick då se den mer
förberedda och bra uppvisningen.
då vi var uppvärmda och kunde vårt spel. hejja oss!

så idag blev det endast religionlektionbajspruttskitfanshelvete
en timme då jag iallafall skrev klart sånt som skulle in för
tre veckor sen, men då är hon inte nöjd över det heller.
utan då skulle jag typ "skita" i det och göra frågorna som ska
vara inlämnad på fredag istället.
men jag har berättat för henne att jag tycker det ÄR SVÅRT
och att jag HATAR RELIGION och att jag SKITER I HENNES JÄVLA
UPPGIFT. för jag hatar hennes attityd och jag hatar att hon ska vara
så himla tvåpersonig. a ni fattar....
ena gången supergullig-bästaläraren och sen den som förvandlas
till en häxa och trycker ner och sänker oss totalt.
alltså, vet du ens vad du har dina fötter någonstans?
inte på jorden iallafall. herreGUD! (där kom lite religion in, hejja mig....)

ne så antingen försöker jag fixa detta imorgon, eller så blir det ett
feting IG på den uppgiften... för jag pallar inte, jag orkar inte mer.
nu vill jag ha lov och kunna slappna av, njuta av mitt liv och bara må bra.
men i skolan kan jag inte göra det, mår bajs. typ blä.
så ge mig det där jäklans lovet nu....

men oj, hehe nu sken jag upp lite här också.
kom precis just nu på att vi har föreläsning imorgon och sen slutar vi!!!!
och hur bra var inte det då?
kanske man ska ta och sätta sig med frågorna imorgon och fixa detta.
peppning på högsta nivå.
försöker iallafall.

men tack iallafall alla för denna dag!
vår dag blev till bäst, dock har jag otrolig värk i mina ben
efter allt springande och åkande i rullstol, men det är väl sånt man skiter i?

en godnatt väntar mig.
och morgondagen får jag göra till bäst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0