livet har alltid en mening

gårdagen blev mys med bästa.
somnade mellan idol och då vinnaren
utseddes, men såg iallafall då jay tog hem vinsten!
härligt!
därefter blev det en film då vi somnade.

imorse vaknade jag av väckarklockan runt nio.
vi skulle ha pluggat, men vår ork fanns inte.
så néa kröp ner och gosade och jag drog vidare
till kusin ett tag.

sen tog jag bussen in till stan och tvåtåget hem.
träffade på lina som var på idolfinalen igår. hihi.

kom hem, fixade och packade och drog till kuxahallen
och mötte upp anna. kollade på fotboll och sen drog
jag, anna, emil och robin och käkade.

sen hem och spelade kinect, så jävla roligt 'tvspel'.
KUING - som anna säger! höhö.

därefter började festen.
jag och anna spelade en massa ölspel.
dock grogg och gottgott för vår del!
folket ramlade in.

och sen händer det, som jag haft magkänsla utav hela dagen,
att något skulle gå snett.
och egentligen gick allt snett.
men fick ett samtal av pappa att han och mamma var på akuten.
fick panik.... men troligen hade hon 'bara' brutit armen...
så jag ringde jennie och vi åkte in till akuten.
mötte upp dem där och då hade de knäckt till handleden så
hon var helt igengipsad, stackarn!
och de som skulle på julbord denna kväll och ha så trevligt,
så blev det så olyckligt....
så istället innan vi åkte hem så blev det drivern på max så pappa
fick i sig lite mat och mamma vatten.

kom hem och har laft henne nu, helt yr av allt morfin och vad det nu var..
tycker så synd om henne.
är nästan skakis än... värsta som finns är nog när man får ett sådant samtal.
'hej, du, tänkte bara berätta för dig att vi är på akuten'
allt stannar. paniken höjs som mätarn då man gasar med en bil...
fruktansvärt.
hoppas jag aldrig mer får vara med om detta.

älskar dig mamma.
och dig också pappa!
ni är dom bästa som finns.
och jag gör allt för att få ha er nära mig.

och tack jennie som var så snäll och skjutsade in och hämtade dom.
guldvärd. mer än så också.

nu blir det sovdags för mig.
gud vilken kväll.
förbannad.
ledsen.
oro.
allt känns det som.
skulle bara vilja gräva ner mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0