lev i nuet när inget annat finns att leva för

vart ska jag börja idag då?
skolan har väl gått bra, om man bortser
från allt skit man får hela tiden.
alltså plugg, plugg och åter plugg.
sitter flera timmar i skolan plus 3-5 timmar hemma.
gräsligt. och värre blir det på vårterminen innan
vi ska ut på apl. jag dör... vill inte mer.

men fick mig själv på lite bättre humör när jag kom
på att det är precis 3 månader kvar till min 19årsdag
och 3 månader och 4 dagar kvar till vår studentkryssning
som kommer rocka loss våra hååååår. hihi. längtar!

efter skolan idag så blev det stan en sväng med felicia innan
vi hoppade på fyratåget.
kom hem, käkade och som vanligt pluggade i två timmar
innan jag satte mig och tittade på det underbara och mysiga
bonde söker fru. och ikväll fick man nästan tårar då tomas fick
beskedet om att alla hans tjejer vill åka hem....
asso vad är detta? stackars karl..
så jag skrev ett chattmedelande till honom på tv4-chatten nyss,
för att stödja honom lite ;) heheheh.

ikväll har jag också skrivit lite med kusin och hennes lille pojk som
föddes i tisdag, alltså en och en halvdag gammal ungefär.
och så ville hon ha förslag på namn, och då kom jag med edwin, melwin,
bastian, walter och cornelis. och då hade hon redan funderat på
edwin och melwin, så jag och kusin tänker rätt så lika!
hoppas på nåt utav dom två, så vackra namn :)
blir att hälsa på dom efter jul när lillpojkisen har växt lite!

nu ska jag försöka få ihop kläder till morgondagens träning av teatern,
sedan duscha och gå och lägga mig innan det är torsdag. hihi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0