kommer in, rullar hårt

och krogen blev det igår!
hejja vad roligt jag hade :)
började med mat hos sofie,
sen kom madde och vi spelade min fina pyramid
och drack gott (nja, eller jola!).
sen tog jag och s:et tåget in till gävle vid halv elva
och träffade på felicia och malin.
vi gick direkt till old saints och sen kom de pluttarna också!
drack goda salmiakshots och kannor med cider och sen
runt tolvtiden blev det vandring mot slicken!

och jäklar vad man träffade på mycket folk, helt otroligt kul :)
dansade, dansade och daaaansade.
men sen blev vi hungriga och traskade mot donken där vi träffade
paulina och mia och därefter kom lina och malin dit och därefter
åkte vi hemåt.

somsagt, en mycket trevlig kväll och roligare blev det när man inte
har varit ut på ett bra tag. ikväll blir det julbord med familjen på axmar brygga
med mycketmycketmycket god mat (som det sägs iallafall) och därefter
tror jag att det blir stan för mig och letar upp paulina och ida och har en trevlig
kväll med dom :) känner att jag behöver det är busiga och riktigt roliga som
nästan kryper i kroppen.
känner mig avslappnad nu när allt i skolan är klart!
apropå skolan så var min lärare övertygad över att jag hade g eller mer på
inlämningsuppgiften/provet i religion och det känns så häääääääääääär skönt!
wiiih.

snart jul!!!! hejdå.
bilder från gårdagen kommer antagligen senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0