knäcklöst och sömnlöst

tror ni att det blev nå knäck då eller?
icke.

blev en massa snack om julfirande och
hur mina dagar ser ut fram till jul och efter jul och nyår.
sen blev det morden på sandhamn som jag gillar starkt.
bra skit!

sen såklart så somnade jag... men tror att det var kusins vin
som satte död på min kropp, trött och sliten - då tål man inte mycket inte.
haha närå, men var väl efter en hel dag med barnen kan jag tänka mig.
eller kanske efter min två timmarssömn i natt som var?
kan tänkas!

nu ska jag fortsätta min sömn framför en bra film.
imorgon är det julavslutning en timme och sedan har man lov till den 10:e januari.
härliga tider. slipper allt, så grymt skönt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0