julafton

väckning av pappa runt 9,
åt goood frukost och sen åkte vi upp
och önskade godjul hos några bekanta!
fick träffa en otroligt söt lite bebis,
eller 6 månader, hel go :)

när vi kom hem fick jag öppna ett paket
då jag fick 500:- på gina och det behövs,
eftersom jag har raddat upp en masssa
kläder i något inlägg förr här, så var det ett
antal som var från gina!
bara att inhandla nu. höhö! :)
nu är maten på bordet,
folket är snart här och sedan börjar det!

mat, kalle anka och julklappsutdelning :)

får se om man fortsätter att fira med lina senare,
vi  brukar göra nåt galet på julkvällen/natten sisådär,
så hoppas på det i år igen! hihi
skriver mer sen när det finns tid och när jag öppnat
julklapparna.

nu blir det lite glögg och pepparkakor och därefter
ska den goda julölen öppnas!
men godjul alla fina!






dock en bild från vår utekväll på old saints... heheheh.
men skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0