jag blundar för det som är betydelselöst!

min måndag slutade halv fyra inatt.
kunde verkligen inte sova.
men på något sätt så kommer jag helt
plötsligt inte ihåg något, det var nog då
sömnen intog.

imorse väcktes man halv sex.
duschade och gjorde mina dagliga rutiner.
sen kom pejje och barnen och hämtade mig.
vi åkte till stationen och väntade in tåget.
så otroligt skönt att det inte var försenat eller några
alls problem denna dag.

väl i skolan visade jag mina älskade nötar hur allt såg ut
och sedan satte vi igång med pysslet.
intressant, mysigt och en perfekt avslutad termin kan jag tycka.

runt kvart över elva vandrade jag, barnen och néa ner på staden
och käkade, shoppade behövliga prylar samt julklappar
och vi hade mycket mysigt tillsammans.

jag och barnen tog tåget hem vid två.
kusin hämtade oss och vi åkte hem till dom.
och där har jag befunnit mig hela kvällen, i skogen,
tillsammans med dem som jag mår så otroligt bra med!

får se hur morgondagen ser ut.
iallafall avslutning klockan 10.00 och efter den ska jag antagligen
ner på stan med linnéa OM vi orkar, annars blir det antingen att
jag hänger på till skutskär och sover över hos min andra kusin och barnen
och firar lite smått jul tillsammans med dom innan allt drar igång,
eller så åker jag med "dagens" kusin och barnen till valbo och shoppar
massa. men känner att jag har inte nå pengar till att gå och bara roa mig
på det viset, så jag tar nog och åker till skutskär och övernattar där.
känns behövligt!

gav nyss mamma en lite tidig julklapp som då innehöll ett par nya
tofflor som hon önskat sig och GUUUUD så glad hon blev!
älskar att göra henne lycklig. blir så varm!

aja, nu är det knäckdags med papi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0