ingenting är utan något

denna måndag har varit toppen!
ganska toppen iallafall.
har fått en till kurs avklarad,
så nu stryks det mycket från min "måste-göra-lista".
otroligt skönt!
även blev jag klar med webbdesignens första uppgift också
nu innan jul så jag är riktigt nöjd över min prestation denna dag!

kom hem, ställde mig och gjorde mat till mig och mami.
sen har jag försökt pluggat, men är för trött för det ikväll.
så tänkte ta lite kaffe nu och mysa ner mig med mamma och typ
kika på böda camping eller den där hjältar-galan!
mysmys.

helt sjukt att det är ungefär två veckor kvar till julafton.......
jag menar, om en vecka och två dagar så slutar vi skolan.
och så har jag kommit på att eftersom jag är klar i båda
av owes lektioner, plus svenskan då vi bara kikar film,
plus ledighet på måndag då vi skulle haft webbdesign osv.
så känner jag att det är inte så mycket kvar för min del.
okej då, ett prov på onsdag, plus vår show som nu känns att
den går åt helvete, men men.
och sen ska religionsgrejset in, men det hinner vi!

så kompis, det går bra nu!

kaffet är klart och jag är slut.
slut på kraft och slut på ork.
skulle behövt lite uppiggande umgänge,
men ska väl gå att fixa till! he he he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0