för jag har mitt sista jullov ever!

japp, nu är det här, det älskade jullovet och tillochmed det sista.
nästan lite sorgligt...
showen var jätterolig och jag tycker det var ett bra avslut av vår termin.

efter prat i klassrum med vår söta klass så mötte jag och néa
upp lina och maya och vi drog till dollar och handlade för tusenlapparna.
haha helt jävla sjukt va påsar det blev ;)
lina vann hon, jävla snygging.

åkte ner på stan, fortsatte vårt handlande och sedan ringde ulrika
och vi fick skjuts hem til skutan.

har busat och gosat med elin hela eftermiddagen,
varit och handlat mat och så på willys med familjen
och kollat morden i sandhamn som nu är slut,
men det var otroligt bra!

nu håller jag på att somna,
så därför ska jag erövra samuels säng!
höhöhö. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0