finner orden ur din mun

efter mitt förra inlägg så knatade jag ner och skulle
locka mitt löshår, men då ville då pappa ha sitt hår klippt.
så där rök hans hår och cashen rullade in så fint.
sen kom mamma direkt efter:
"kan du klippa mig ocksåååå?" - jovisst. kör till!
klippning + manikyr och grejs eftersom hon bara kan
använda sin ena hand stackarn.
och bara för att jag är så gullig mot henne så rullade
mer cash in. och dom lägger jag nu i min vackra reselåda
som nu är ganska fylld! räcker då gott och väl till resan
vi ska boka om några veckor! tagga bruds!

nu är jag verkligen nöjd med min dag.
har hunnit med ganska mycket.
imorgon ska man väl upp i skaplig tid och käka
en frulle och sedan kommer malin och hämtar mig
då vi drar och bränner lite hud i solarium.
mysmys!

hejråra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0