en vän - en sanning

okej, nu började jag grina mitt uppe i allt också...
min absoluta favorit skrev nyss i sin blogg:

Dag 3, Min bästa vän

Min bästa vän heter Petra Simonsson.
Jag är så otroligt glad över att jag träffat henne
och jag har så sjukt kul med henne.
Hon får mig att må bra, hon gör mig glad.
Hon finns alltid där och hon har sån energi ibland så
man inte vet vad man ska göra med henne, men den energin
utstrålar sån glädje så man kan inte göra annat än att le.
jag älskar henne verkligen för den hon är och hon
får aldrig bli någon annan.
<3




-kan man bli något annat än glad?
jag gråter av glädje,
detta får verkligen mina dagar att ticka på framåt.
du, du linnéa ivarsson, det finns absolut ingen annan än dig
och det är just dig jag vill ha!

jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0