en du och en jag

somsagt så var gårdagen riktigt omtumlande.
när jag vaknade imorse hoppades jag bara på
att allt var en dröm och att mamma typ stod och
bakade eller något när jag kom ner,
men istället så satt hon där och hade sådan värk,
stackarn...
så idag har papi och jag gjort allt för att hon ska få
vila. vi lyckades iallafall göra en jättegod köttfärslimpa
med mycket kryddor och potatis till det. hihi.
sen har jag hjälpt till att röja undan och lite sånt.
mamma brukar alltid ta tag i sånt, så annars har man
aldrig någon chans att hinna.
men idag så! ställer upp till 100 % älskade du!

annars har jag pluggat och varit ute och gått med lina
runt byn. blev iallafall över 3 ½ kilometer.
känns skönt efter en helg.

pappa har iallafall pratat med företaget och de
skulle få åka ner och käka julbord på axmarbrygga
nästa helg och företaget betalar, så då skulle jag också
få följa med! gott det då! men får se hur moris mår då.

imorgon har jag redovisning i förbund, hoppas verkligen att
jag fixar till det här så jag får full pott i slutbetyg nu till jul.
skulle ju kännas skönt!

och så ska jag och néa strax köra igång med vårt projektarbete också.
har nycklar, kod och ska bara skaffa barnen så kör vi full fart! hehe.

annars så ligger nerverna just nu på vår jäkla julavslutning som vi ska
ha på maxim. får se hur den går. knappt någon träning, men får väl
göra så gott vi kan. mer går inte att göra.

juste, ganska stort prov på onsdag också. gaaaalen.
men tror ganska mycket redan sitter så hoppas på bra där också.

ska ta och fortsätta med mitt plugg och se till att kunna det där till imorgon.

ha det bra alla godingar. typ korvar. a, ni vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0