en arm kramar åt min hals, värmen kommer

wopsidejsi. vaknade tjugo i ett.
har man sovit ut eller?
min lördag så gott som bortblåst.
men det är väl lika bra det. hehe.

hade tänkt att gå ut och ta lite fina bilder,
men kollade nyss ut och då har ju solhelvete
redan hunnit gått ner... vad är detta?
någon som jäglas med mig eller whooot?

pratade nyss med älskling som är på en jäkla tur.
hoppas du har det bra! :)

ikväll blir det antagligen bastu och rulla sig i snön
med lite folk! kan bli kul - och kallt!
min vinis ska då med iallafall!

ska ta och lägga över lite på min hårddisk nu,
så kanske datorn blir lite snabbare och sedan
återstår mitt rum som just nu är katastrofal-t.

så tuddeliu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0