du vet när ingen annan vet

då vare klippt sa morbror H och gav lill P några hundra!

japp.
efter ha fyllt magen med god tacos så kom morbror förbi
och ville ha sitt lille fjun klippt, så visst!
min salong har öppet när kunderna vill - lättast så!
så tjänade man in några hundra som man egentligen gjort av med idag då.
hehe. smart tjej.
pappa ville nog också ha sitt ruffs klippt ikväll så då kanske man kan dra in
lite mer cash. skulle ju inte vara fel precis!
så snällt av dem att komma till mig och klippa sig istället för att betala någon
random som ändå får runt tjugotusen i månaden.
jag, petra simonsson, jag drar ihop 1050 i månaden för att jag är så duktig
att gå i skolan och då typ en gång i månaden så kommer dessa vackra
människor och bidrar med några hundra så jag kan leva lite mer.
ni är underbara och jag är väldigt tacksam att ni kommer till mig och är nöjda
över mina klipp! :)

malin ringde också.
så imorgon ska vi tillbringa vår dag med varandra och ha spadag tillsammans.
först sola lite (kanske man kan få någon liiiten ynka färg iallafall?), sen ska vi
hem till m. och göra ansiktsmask och hårinpackning och sedan krypa ner i
yacuzzin ett tag. beror då på hur mycket klor jag tål för min psoriasis.
men nu när jag har fått min salva så kanske jag kan stå ut en halvtimme då!
i hope.
mycket mys ska det bli iallafall och hoppas de andra tjejerna också blir med!

senare på dagen blir det potatisgratängslagning med j. bästa kocken och jag!
haha, får se hur det går. troligen gott :)

nu ska jag ner och försöka locka mitt löshår tills på fredag.
wihiwih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0