du är en flykting utan packning

blir man förvånad att jag stängert av larmet vid halvtio
och papsen kommer upp klockan ett och frågar om jag ska ha frukost.
haha helt otroligt... men skolan gör mig totalt slut.
har ingen kraft till att leva på helgerna.... men känns skönt ändå
att ha fått sovit ut så kanske man klarar av nästa vecka också :)

ska sätta igång och plugga lite nu så jag har en del gjort iallafall.
ett plus är att jag skrev klart lite igår, så har inte så väldans mycket
att göra. eller jo, egentligen. men shhh bara...

snart kommer emil och anna och hämtar frisörsaxen.
emil blir snaggis igen. höhö.
och så blev jag erbjuden att bila ner med de nötarna till
arlanda den 20:e och lämna anna då hon ska hem till skåneland,
så då blir det en till tur dit. hehe :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0