droppen av kraft har tynas ut i havet

ikväll har jag pluggat lite granna bara, men orken finns inte till allt i denna värld.
istället så gick jag ner och myste med mamma.
sofie kom med kläder och berättade lite om sitt liv. trivsamt.
har bestämt mig för att spara pengar nu och inte gå på oskar linnros imorgon,
men däremot kanske göra något annat skoj som infaller. låt se det!

redan torsdag imorgon... så snabbt det går.
och veckorna blir bara mindre och mindre till vår kära student.
vad kan man mer än längta? JO TAGGA!

inge sugen på kaffe nu heller.
undra om jag nyss kom in i ett depressionsmoln.
bara så där? a, jag känner mig nere.
inte alls piggileschen.

ska ta och sova på detta och försöka göra min morgondag lite bättre.
och jävlar du, en chans till - sen ligger du i risgrynsgröten vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0