det krävs ju ingen nummerlapp.

detta har varit en utav de skönaste hemmadagarna på länge.
har gått i min pyjamas (t-shirt och mjukisbyxor) hela dagen,
till och med att jag sitter med det på mig än.
så fruktansvärt soft.

har ändå fått saker gjort.
har fixat rummet.
hjälpt mamma med maten.
ätit maten.
hjälpt mamma med tvätten.
gjort ris ala malta.
ätit ris ala malta.

och har även börjat ritat upp hur vårt
kök kommer se ut efter vårt ombygge vi
har börjat tänkt lite på.
inte alls säkert det kommer bli av,
men om det blir av så har jag ritningen.
(liiite snodda idéer av farbror dock, men jävlar va nice!)
mamma är grymt på och pappa är nog på, bara han vet
vad som ska göras. haha.

ska ta och rita upp lite mer nu, sen sova.
för imorgon ska jag upp runt åtta och packa och fixa och sedan
ta halv tio tåget till stan med mig själv och möta upp nöten min :)

och på torsdag blir det potatisgratängsbakning för fulla muggar.
in action i köket som det sades. det ska det bli också!
jävlar vad god den ska bli :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0