det finns, även i drömmen

igår blev vi nästan helt klar med första uppgiften i webbdesign.
därefter traskade vi ner på stan och tog bussen till valbo.
mötte mor&far inne på ikea och de bjöd oss på mat. mysigt!
därefter blev det hemgång, eftersom mina söta föräldrar redan
hade varit i valbo ett tag och inhandlat julklappar till mig :)

väl hemma så satte jag och linnéa igång med plugget.
skrev klart massor och därefter blev det 'andra sidan häcken'
då vi somnade så gott tillsammans!

imorse blev det uppgång runt åtta. därefter vandrade vi först
till stenhuggarens förskola och intervjuade och sen vandrade vi
vidare mot kyrkan och fick reda på att vi har lokal-tider på
tisdagar och onsdagar för projektarbete. så nu börjar det lösa sig
och så snäll och go som min papi är så ska han bidra med pengar
om det inte går ihop för oss. hihi.
ska dock hämta nycket nu någon dag.

drog och käkade lunch på atalanta och sen tog vi tåget mot gävle
med malin.

när jag precis kommer till skolan så får jag ett sms om att jag fick
ett till kusinbarn runt halv elva tiden idag :) en liten pojke! :)
så grattis kusin :D nu har man bara 11 kusinbarn. haha.
släkten ökar! dock är det min tur nästa gång tror jag... haha.

har precis kikat på en julfilm på svenskan, så myyysigt!
nu blir det en lektion till sen kanske ner på stan och inhandla
mina byxor och kavajen om jag tycker att det känns bra. hehe.

ni är mina pärlor - skulle kunna putsa er varje dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0